Det blir...

Ni vet att jag snackade om att jag skulle åka till Kroatien med Camilla? Sen så kom vi ju på att det var för kallt i Kroatien så då tänkte vi att vi skulle åka till en stor stad, Rom. Men vi ska ju åka med våran mormor och hon typ hatar Italien så hon kom med förslaget Barcelona och det tyckte vi va jätte bra. Men sen i sista minuten när vi skulle boka billjetter sa hon att hon absolut inte tänkte följa med för hon gillar inte stora städer... Men sen bestämmde sig hon för att vi skulle åka till Tyskland vilket jag inte va sådär jätte glad över eftersom ja inte riktigt gillar tyskland... Men sen kom ja på att de kunde bli skit kul, ja menar vi skulle ju kunna shoppa ist för att gå med på någon tysk rundvandring..? Så nu har vi iaf fall bokat billjetter till Munchen och det ska bli skit kul att komma dit! Haha jag o Camilla med våra resor asså ^^

    

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0